هدی مدرسه ای برای توانستن
کودکستان هدی- رشد، بازی، یادگیری
کودکستان هدی با تکیه بر رویکردی نوین، بازیمحور و همهسونگر، محیطی شاد، امن و پویا برای پرورش همهجانبهی کودکان فراهم کرده است. در این فضا، بازی بهعنوان محور یادگیری به کار گرفته میشود تا خردسالان از طریق فعالیتهای خلاقانه و گروهی، مهارتهای اجتماعی، عاطفی و شناختی خود را بهصورت طبیعی و مؤثر تقویت کنند.
ما با استفاده از برنامهی آموزشی مبتنی بر هوشهای چندگانه، تواناییها و استعدادهای منحصربهفرد هر کودک را شناسایی کرده و فرصتهایی فراهم میکنیم تا هر یک بتواند در مسیر مناسب خود رشد کند.
همچنین با ارزیابیهای مستمر و دقیق، روند رشد کودکان را در ابعاد مختلف—از مهارتهای تحصیلی گرفته تا خلاقیت، حلمسئله، ارتباطات اجتماعی و سلامت عاطفی—بررسی میکنیم و بر اساس نتایج، راهکارهای شخصیسازیشده ارائه میدهیم.
هدف ما پرورش کودکانی شاد، کنجکاو، خلاق و توانمند است؛ کودکانی که با اعتمادبهنفس و علاقه، مسیر یادگیری را تجربه کنند و برای آیندهای روشن قدم بردارند.
روند رشد و یادگیری در کودکستان
مسیر آموزشی هدفمند برای شکوفایی تواناییهای کودکان
۲ تا ۳ سال
آموزش در این مرحله، بر پایه بازی های هدفمند و تجربیات حسی-حرکتی طراحی شده است. ما از طریق قصه گویی، موسیقی، بازی های گروهی و فعالیت های هنری، به پرورش مهارت های حرکتی، کلامی و اجتماعی کودکان در یک محیط امن و شاد می پردازیم.
۳ تا ۴ سال
در این مرحله،آموزش بر پایه یادگیری از طریق بازیهای نقشآفرینی و پروژههای گروهی متمرکز است. ما با استفاده از فعالیتهای هدفمند، به تقویت مهارتهای شناختی پیشرفتهتر مانند درک مفاهیم ریاضی مقدماتی، حل مسئله و همچنین پرورش خلاقیت و مهارتهای اجتماعی و خودیاری در کودکان میپردازیم.
۴ تا ۵ سال
روند آموزش گروه ۴ تا ۵ سال، با تمرکز بر آمادهسازی کودکان برای ورود به دبستان، در قالب بازیهای هدفمند و پروژههای کاوشگری طراحی شده است. در این دوره، کودکان با مفاهیم پیشرفتهتر ریاضی، خواندن و نوشتن حروف فارسی و انگلیسی آشنا شده و مهارتهای تفکر انتقادی، حل مسئله و کار گروهی را به صورت عملی فرا میگیرند.
۵ تا ۶ سال
روند آموزش گروه ۵ تا ۶ سال با هدف آمادگی کامل برای ورود به دبستان، در قالب پروژههای پژوهشی و بازیهای آموزشی ساختاریافته طراحی شده است. در این دوره کودکان به صورت نظاممند با پیش نیاز های مهارتهای خواندن، نوشتن، مفاهیم ریاضی و علوم آشنا شده و تقویت مهارتهای فکری، حل مسئله و استقلال فردی در آنان صورت میگیرد.
فوقبرنامههای کودکستان
فوقبرنامههایی برای پرورش همهجانبه کودکان
فوقبرنامههای کودکستان ما، شامل مولتیاسپورت، روبیک، اریگامی، شطرنج و موسیقی، با هدف پرورش همزمان هوش، خلاقیت و مهارتهای ذهنی کودکان طراحی شدهاند. این فعالیتها به رشد تفکر استراتژیک، هماهنگی حرکتی، خلاقیت و تقویت ذهن ریاضی فرزندان شما کمک شایانی میکنند.
اریگامی
پرورش خلاقیت و دقت با تاهای کاغذ؛ هنری که ریاضی و imagination را یکجا میآموزد
شطرنج
آموزش تفکر استراتژیک و حل مسئله، یک حرکت هوشمندانه در هر نوبت






موسیقی
کشف جهان بیکران احساسات و آهنگها برای تقویت هوش و خلاقیت درونی
مولتیاسپورت
شادی حرکت، رقابت سالم و تقویت روحیهی تیمی در زمینهای ورزشی متنوع






روبیک
چالشی مهیج برای تقویت ذهن، پایداری و مهارتهای حل مسئله






پژوهش
پرورش روحیهی کاوشگری و یافتن پاسخ پرسشها از طریق تجربه و تحقیق






هر کودک، شایسته بهترین مربی
رشد و یادگیری در کنار مربیان دلسوز و متخصص
خدیجه قادری
مسئول و مربی بخش فارسی
حمیده محمدبیگی
مربی بخش انگلیسی
انسیه سیدی
مربی گروه نوباوه
نسرین کریمی
مربی حرکات ورزشی و بازیهای حرکتی
تئوری انتخاب
مبنای تعاملات کودکستان
تئوری انتخاب که توسط دکتر ویلیام گلسر ارائه شده است، توضیح میدهد که موجودات زنده چرا و چگونه رفتار میکنند. این تئوری بر پایه پنج نیاز ژنتیکی بنا شده است: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح. اساس این نظریه بر این اصل استوار است که اگر افراد رفتارهای مؤثر و مسئولانهای انتخاب کنند، میتوانند هم نیازهای خود را برآورده سازند و هم مانع نیازهای دیگران نشوند؛ که در نهایت به زندگی شادتر و باطراوتتر منجر خواهد شد.
باور داریم که شادابی و تعامل سازنده پرسنل، کلید ایجاد فضایی پویا برای کودکان است. بر همین اساس، کلیه همکاران ما در مجموعه، دوره آموزشی «تئوری انتخاب ویلیام گلسر» را گذراندهاند. این دانش، توانمندی آنان را در برقراری ارتباط مؤثر، مسئولانه و مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر با کودکان و اولیاء ارتقا میبخشد و تضمینی بر تعهد ما به فرآیندهای آموزشی کیفی و انسانی است.
خدمات عصرگاهی
برنامهای هدفمند برای بعد از ساعت مدرسه
کودکستان ما با ارائه خدمات عصرگاهی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷، همراهی مطمئنی برای خانوادههای محترم تا ساعات پایانی روز فراهم میکند. در این بازه زمانی، کودکان در فضایی امن و شاد از برنامههای متنوعی مانند قصهگویی، بازیهای گروهی، کمک در انجام تکالیف و فعالیتهای خلاقانه تحت نظارت مربیان مجرب بهرهمند میشوند.
فعالیت های کودکستان هدی
محیطی برای یادگیری، بازی و شکوفایی استعدادها
کار گروهی
یادگیری همکاری و ساخت دوستیهای زیبا، یک تجربهی ارزشمند در کنار هم






فلسفه برای کودکان
پرورش اندیشمندانی کوچک با پرسشهای بزرگ؛ جایی که کودکان یاد میگیرند چگونه فکر کنند، نه چه فکر کنند
قصه و نمایش
سفر به دنیای خیال و تقویت مهارتهای کلامی و اجتماعی از طریق داستانها و نقشآفرینی






هنر و خلاقیت
آزادی بیان از طریق رنگها و شکلها؛ جستجوی زیبایی و خلق ایدههای نو در کارگاه هنر و خلاقیت






مهارتهای زندگی
آمادهسازی برای زندگی واقعی؛ از مدیریت احساسات تا حل مسئله، مهارتهایی برای فردایی روشن






باغبان کوچولو
کاشت بذر، مراقبت از گیاهان و لمس شگفتی رشد و طبیعت












