هدی مدرسه ای برای توانستن

هدی مدرسه ای برای توانستن

ویرایش محتوا
colorful childrens playroom with colorful circle floor 1142157 39302 qt7b8idkdj0a9nbbmazgcf9m55us4ph75opa92rngy - کودکستان هدی

حس نشاط و زندگی

ویرایش محتوا
girls with educational toys 23 2147663769 qt7b8k98r72uwv8lbbsphesjbxlik3onty097mov4i - کودکستان هدی

نشاط فرشته های کوچک

ویرایش محتوا
adorable caucasian girl sitting table drawing paper classroom 839833 14082 qt7b8fk1t0wfatff2rrkmxz8d08ohm605aqtt8vtzm - کودکستان هدی

هنر و خلاقیت

هدی  مدرسه ای برای توانستن

استراتژی و رویکرد کودکستان

کودکستان هدی با تمرکز بر آموزش بازی‌محور، محیطی شاد و پویا را برای کودکان فراهم می‌کند. در این رویکرد، بازی به‌عنوان ابزاری موثر در فرایند یادگیری به کار گرفته می‌شود و به کودکان کمک می‌کند مهارت‌های اجتماعی، عاطفی، و شناختی خود را از طریق فعالیت‌های خلاقانه و گروهی توسعه دهند. ما معتقدیم که بازی بهترین روش برای یادگیری در دوران کودکی است و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد فرصت‌های متنوع، به رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان کمک کنیم.

path 60 1 - کودکستان هدی

فعالیت های کودکستان هدی

محیطی آرام و لذت بخش

بازی‌های ساختنی

کودکان می‌توانند با استفاده از لگوها یا بلوک‌های چوبی، اشکال مختلفی بسازند. این فعالیت خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله را تقویت می‌کند.

8 scaled - کودکستان هدی

نقاشی و هنرهای دستی

کودکان با استفاده از رنگ‌ها، کاغذ، مقوا و دیگر ابزار هنری، می‌توانند احساسات و ایده‌های خود را از طریق نقاشی و کاردستی بیان کنند. این فعالیت مهارت‌های حرکتی و خلاقیت را افزایش می‌دهد.

10 scaled - کودکستان هدی

بازی‌های گروهی

بازی‌هایی مانند نمایش نقش‌های مختلف (مانند پزشک، آشپز، یا معلم) به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی و همکاری را یاد بگیرند.

6 scaled - کودکستان هدی

مسابقات ورزشی ساده

برگزاری بازی‌های حرکتی مانند پریدن با طناب، توپ‌بازی و بازی‌های تعقیب و گریز که به تقویت مهارت‌های حرکتی و هماهنگی بدن کمک می‌کنند.

3 1 scaled qpt8aa6chwaj5qfrioout6j3kf3ka5l52cnyb73gu8 - کودکستان هدی

بازی‌های معمایی

حل پازل‌های ساده یا عبور از مسیرهای ماز به تقویت تمرکز و تفکر منطقی کودکان کمک می‌کند.

IMG 6159 scaled qpt8n3p3pjubi9tdnq6obg2f8lws9jhchszcy235z4 - کودکستان هدی

داستان‌گویی تعاملی

مربی داستانی را تعریف می‌کند و کودکان به نوبت ادامه داستان را با خلاقیت خود اضافه می‌کنند. این فعالیت تخیل و مهارت‌های گفتاری را تقویت می‌کند.

IMG 6333 scaled qq87p0rtet2yb1mwq1j3wfhojwluxnmtw6nu58qlfk - کودکستان هدی

اخبار کودکستان هدی

در دبستان هدی چه می گذرد

گالری کودکستان هدی

پر از خاطرات دلنشین

همین حالا می توانید فرزندتان را ثبت نام کنید

مقالات هدی

همه جانبه و کمک کننده

بچه‌ها به‌طور طبیعی کنجکاوند و می‌خواهند دنیای اطراف‌شان را کشف کنند با این‌حال اگر این ویژگی ذاتی پرورش نیابد، خیلی زود خاموش می‌شود. پژوهشی که در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا انجام شده نشان می‌دهد که احتمال موفقیت تحصیلی و علمی کودکانی که والدین‌شان آن‌ها را به پرسش‌گری تشویق می‌کنند نسبت به باقی کودکان به مراتب بیشتر است. افزون بر این‌، کنجکاوی مولد خلاقیت است و کودکانی که کنجکاوی و پرسش‌گری در آن‌ها تقویت می‌شود، در قیاس با دیگران ذهن خلاق‌تری دارند...

ادامه

هارت های زندگی: در قرن ۲۱ ؛ آموزش مهارت های زندگی به عنوان یک اصل، ضروری است: « شکل دادن به زندگی از...\

ادامه

خواندن کتاب و داستان های مختلف باعث شکل گیری ارزش های گوناگونی در ذهن کودک می شود.حساسیت او را رشد می دهد.احترام به دیگران را در اوبر می...

ادامه